"אחד פלוס אחד", "השני בחצי מחיר" – מהיום, רשתות קמעוניות יחויבו לחשב את ההנחות על מבצעים מסוג זה באופן שייטיב עם הצרכנים. זאת, בעקבות פסק דין שניתן בבית המשפט העליון בערעור בתביעה ייצוגית, שהוגשה באמצעות עו"ד יצחק מירון ממשרד מירון בן ציון ופריבס, במסגרתו לקוחות גילו כי במקרים שבהם רכשו מספר מוצרים גדול מהמספר המינימלי הדרוש להחלת מבצע מסוג "השני בחצי מחיר" וחויבו על המוצרים היקרים ביותר מביניהם על ידי הרשתות. בית המשפט קבע כי על הרשתות להחיל את המבצעים באופן שמיטיב עם הצרכנים.